Thursday, June 15, 2006

 

Budapest


Sellel pildil lehvitan ma fotograafile Budapestis. Budapest on tore linn, seal on palju speissi ja igasuguste loomade kujusid. Neid loomi, kellega ma seal jutu peale sain, tutvustan teile pisut hiljem. Heasoovija tegi minuga seal õelat nalja - pani mu korra kappi kinni. Ma ei teinud sellest suurt tüli, sest hiljem sain jõekruiisile kaasa minna ja ma olen selle kruiisi üle õnnelik.

Budapestis elavad muide huvitavad inimesed, nad on palju õelamad kui tartlased. Näiteks oli neil seal kunagi üks tüüp, kelle nad mulle segaseks jäänud põhjustel panid tünni, kus sees olid naelad ja siis veeretasid ta mäe otsast alla. Päss muidugi suri ära. Ma mõtlen, et karud on palju jätkusuutlikumad - mul on terve kere kassi hammaste auke täis, aga ikka olen reibas ja rõõmsameelne!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?